GYIK


Kérdések:
1.

Hogyan rendelhetek?

2.

Milyen áron vásárolhatok?

3.

Hogyan kérhetek ajánlatot egy termékre?

4.

Hogyan kérhetek több termékre ajánlatot?

5.

Hol nézhetem meg milyen ajánlatkéréseim / rendeléseim voltak és mi a státuszuk?

6.

Hogyan történik a fizetés?

7.

Házhozszállítás esetén mik a szállítási költségek?

8.

Hogyan vehetem át a megrendelt termékeket?

Válaszok:
1.

Első lépésként regisztráljon a bal felső sarokban található Regisztráció linkre kattintással. Töltse ki a megjelenő adatlapot, majd ha beküldte lépjen be szintén a bal felső sarokban található bejelentkező dobozban.

Ezenkívül fogadunk rendeléseket e-mailben és telefonon keresztül is. A rendelésekhez minden esetben kérünk egy működő telefonszámot.

2.

Az oldalon a legtöbb ár a gyártó által meghatározott minimális hirdetési ár, kedvezőbb feltételekért kérjen egyedi ajánlatot tőlünk!

3.

Az ajánlatkérés regisztrációhoz kötött, így ha még nem regisztrált az oldalunkra, kérjük tegye meg. Ajánlatkérés előtt kérjük jelentkezzen be a felhasználónevével és jelszavával. A kívánt terméknél adja meg azt a mennyiséget, melyre ajánlatot szeretne kérni, majd kattintson az ajánlatkérés gombra.

4.

Ha több termékre szeretne ajánlatot kérni, tegye a kosárba a termékeket, majd a jobb felső sarokban kattintson a “Kosár tartalma” linkre, a megjelenő oldalon pedig kattintson az “Egyedi ajánlatot szeretnék a kosárba tett termékekről” gombra.

5.

Az ajánlatkéréseit megtekintheti bejelenkezés után a bal felső sarokban található Ajánlatkéréseim linkre kattintva. Ugyanitt a Rendeléseim linkre kattintva a leadott megrendeléseit követheti nyomon. A rendelés illetve ajánlatkérés állapota oszlopban láthatja a rendelése / ajánlatkérése jelenlegi állapotát.

6.

A fizetés úgy történik, hogy a rendelés beérkezése után munkatársunk felkeresi önt és küld egy visszaigazolást és egy előleg bekérő nyomtatványt, melyekre hivatkozással át tudja utalni a megrendelt termékek összegét cégünk bankszámlájára.

Bankszámla számunk: 11600006-00000000-16136528

Amennyiben nem szeretne utalni, befizetheti egy Erste bankfiókban bankszámlánkra az összeget, vagy telephelyünkön készpénzben is kiegyenlítheti azt.

Az összeg beérkezése után arról előleg számlát állítunk ki, amit postai úton juttatunk el önhöz. A termékek kiszállítása után elkészül a tételes végszámla, melyet szintén postai úton juttatunk el önhöz. A megrendelés onnantól aktualizálódik, amint bankszámlánkra beérkezett az összeg.

7.

Mivel a gyártók különböző költségekkel szállítanak, valamint raklap és daruzási díjak is felléphetnek a szállítási költségeken túl, ezért kollégánk felkeresi önt a rendelés beérkezése után a költségek egyeztetése céljából. A gyártók szállítási és egyéb költségeiről a szállítási feltételek oldalunkon tájékozódhat.

8.

Rendeléskor ki lehet választani hogy személyesen az üzletünkben, illetve házhozszállítással kéri e a termékeket.