Információ


Regisztráció

Kötelező regisztráció  nálunk nincs, de regisztrálni érdemes, ha nyomon szeretné követni rendeléseit / ajánlatkéréseit.

Az ajánlatkérés folyamata:

Ahhoz, hogy a legkedvezőbb áron vásároljon nálunk, célszerű ajánlatot kérnie a termékről / termékekről. Kétféle módon kérhet ajánlatot egy vagy több termékről nálunk. Ha egy termékről szeretne csak ajánlatot kérni, keresse ki a kívánt terméket és kattintson az Ajánlatkérésgombra. Ha több termékről szeretne ajánlatot kérni, tegye kosárba a kívánt termékeket a termékeknél található "Kosárba" gombra kattintva, majd az oldal tetején található kosárra kattintson, a megjelenő oldalon pedig kattintson az Egyedi ajánlat gombra.

Ha olyan termékről érdeklődne, amely nem szerepel a webáruházban, írjon nekünk e-mailben a webshop@szpluszcstudio.hu oldalra, vagy keressen telefonon a 06-74/511-833-as számon.

Gyakran feltett kérdések:

  1. Hogyan rendelhetek?
    Első lépésként regisztráljon a bal felső sarokban található Regisztráció linkre kattintással. Töltse ki a megjelenő adatlapot, majd ha beküldte lépjen be szintén a bal felső sarokban található bejelentkező dobozban.
    Ezenkívül fogadunk rendeléseket e-mailben és telefonon keresztül is. A rendelésekhez minden esetben kérünk egy működő telefonszámot.
  2. Milyen áron vásárolhatok?
    Az oldalon a legtöbb ár a gyártó által meghatározott minimális hirdetési ár, kedvezőbb feltételekért kérjen egyedi ajánlatot tőlünk!
  3. Hogyan kérhetek ajánlatot egy termékre?
    A kívánt terméknél adja meg azt a mennyiséget, melyre ajánlatot szeretne kérni, majd kattintson az ajánlatkérés gombra, vagy tegye kosárba a termékeket amikre ajánlatot kérne, és a kosár képernyőn kattintson az ajánlatkérés gombra.
  4. Hol nézhetem meg milyen ajánlatkéréseim / rendeléseim voltak és mi a státuszuk?
    Az ajánlatkéréseit megtekintheti bejelenkezés után a bal felső sarokban található Ajánlatkéréseim linkre kattintva. Ugyanitt a Rendeléseim linkre kattintva a leadott megrendeléseit követheti nyomon. A rendelés illetve ajánlatkérés állapota oszlopban láthatja a rendelése / ajánlatkérése jelenlegi állapotát.
  5. Hogyan történik a fizetés?
    A fizetés úgy történik, hogy a rendelés beérkezése után munkatársunk felkeresi önt és küld egy visszaigazolást és egy előleg bekérő nyomtatványt, melyekre hivatkozással át tudja utalni a megrendelt termékek összegét cégünk bankszámlájára.
    Bankszámla számunk: 11600006-00000000-16136528
    Amennyiben nem szeretne utalni, befizetheti egy Erste bankfiókban bankszámlánkra az összeget, vagy telephelyünkön készpénzben is kiegyenlítheti azt.
    Az összeg beérkezése után arról előleg számlát állítunk ki, amit postai úton juttatunk el önhöz. A termékek kiszállítása után elkészül a tételes végszámla, melyet szintén postai úton juttatunk el önhöz. A megrendelés onnantól aktualizálódik, amint bankszámlánkra beérkezett az összeg.
  6. Házhozszállítás esetén mik a szállítási költségek?
    Mivel a gyártók különböző költségekkel szállítanak, valamint raklap és daruzási díjak is felléphetnek a szállítási költségeken túl, ezért kollégánk felkeresi önt a rendelés beérkezése után a költségek egyeztetése céljából. A gyártók szállítási és egyéb költségeiről a szállítási feltételek oldalunkontájékozódhat.
  7. Hogyan vehetem át a megrendelt termékeket?
    Rendeléskor ki lehet választani hogy személyesen az üzletünkben, illetve házhozszállítással kéri e a termékeket.


Szállítási feltételek:

Kérjük rendelés előtt olvassa el partnereink szállítási és eladási feltételeit! 

Házhozszállítás esetén mivel a gyártók különböző költségekkel szállítanak, valamint raklap és daruzási díjak is felléphetnek a szállítási költségeken túl, ezért kollégánk felkeresi önt a rendelés beérkezése után a költségek egyeztetése céljából.

Bramac

  1. Bramac Általános Eladási és Szállítási Feltételek
  2. Bramac Garancialevél
  3. Bramac Raklap Árak, Egységrakatok